16. října 2016

Když nemůžu spát #2

Kdo jste?

Odpovězte prvním slovem, které vás napadne. Zkuste si to, než budete pokračovat dál ve čtení…

Otázka padla jako ukázka nevinné hry v hodině angličtiny. 

Rychlé odpovědi některých studentů:

  • žena
  • zaměstnanec
  • matka
  • student
  • muž

Děsila jsem se, až přijde řada na mě. 

Kdo jsem?


Tyhle tři tečky jsou víc, než dokážu odpovědět. Nenapadlo mě vůbec nic… jen se mi v srdci vytvořila bolavá černá díra, zmatek a panika… nesmím to moc zkoumat, kdo jsem, nebo se dostanu do deprese, že nikam nepatřím, že nedokážu odpovědět na obyčejnou otázku.

Ještě v létě jsem říkala: Jsem odpovědí na Otázku života, vesmíru a vůbec a smála jsem se u toho… Možná bych to teď mohla zkusit i se slzavým údolím a nalepit si lísteček na zrcadlo:

JSI ODPOVĚDÍ NA OTÁZKU ŽIVOTA, VESMÍRU A VŮBEC… 

Důvod, proč jsem si tuhle odpověď na sebe tenkrát vztáhla, je jednoduchý. Přijdete na něj?

(Nebojte se napsat do komentářů.)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.
Rainbow runners © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.