21. června 2018

Výčet dnešních katastrof

1. Ztratila jsem brýle,
2. Opařila jsem se o kávovar. Dvakrát.
3. Vybouchl kávovar a vyzdobil linku, zdi i podlahu kávovými ornamenty. Se sójovým mlékem.
4. Protrhla se taška s nákupem. Tvarohové kostky dostaly tvar koulí.
5. Králíček ukradl rajče a snědl ho. Tohle není až taková katastrofa. Pak ale načal 5kg pytel mrkve. Asi si myslel, že když mě půlku noci pusinkoval, může si to dovolit.
6. Nemůžu najít dvě knihy.
7. Vypůjčila jsem dítěti 4 knihy, které už četlo. 3 z nich dostal dokonce loni na Vánoce.
8. Dostala jsem upomínku, protože jsem si zapomněla v Knihovně Technické univerzity prodloužit knihy o knihách. :-) Kovářova kobyla...
9. V kuchyni a celkově v domácnosti je nepořádek který se dá vyjádřit snad jen funkcí ex.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.
Rainbow runners © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.