4. května 2017

Jak píšu seminárku

- dvakrát jsem si zahrála karty,
- vypila jsem tři melty,
- zkontrolovala akcie,
- napsala jsem e-mail učitelce a na úřad,
- projela jsem všechny nové diskuze o morčatech a zakrslých králících,
- dvakrát jsem se podívala na wikipedii,
- vyčistila jsem morčecím holkám klec,
- znova jsem si zahrála karty,
- vyskládala jsem myčku,
- udělala jsem Bedřišce asi 4 selfíčka,
- rozhodla se, že ten zbytek nádobí umyju v ruce,
- pomuchlala jsem morče,
- vysbírala jsem holkám v kleci všechny bobky a motivovala je k používání záchůdku,
- napsala jsem 3 odstavečky do seminárky, dneska ji odezvdávám.

A teď si jdu pro kabel, neb se mi vybíjí notebook.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.
Rainbow runners © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.