23. dubna 2017

Když nemůžu spát #8

Zimní semestr mám za sebou, letní je v polovině...
- doma mi přibyli dva kluci: Edmund (alias Tesla) a Edison. Jsou to morčata.
- vybrala jsem jim novou krásnou klec.
- morče není hloupé a umí spoustu zajímavých věcí, třeba pochopit, že na záchůdku dostane odměnu, i když tam nevykoná žádnou potřebu, nebo že když se přiblížím ke kleci, tak patrně dostanou něco dobrého a rychle vybíhají, aby si mohli dát do nosu.

- dneska se naučili skákat na patro a prolízat hamakou.
- zjistili, že tráva je dobrá a petržel žrát nebudou a nebudou. Co na tom, že je plná vitamínu C.
- snadno objevili, že ve vedlejším pokoji je klec s králíkem a těší je obíhat klec a dávat Tabitě najevo, že oni jsou v tuhle chvíli pány celého prostoru.
- když přidám vitamin C do napáječky, přestanou pít a žerou jenom čerstvou trávu a zeleninu.
- když se zapomenu na zemi, tak přibíhají a boří mi hlavičky do rukou dožadujíc se dobroty.
- a když mají dobrou náladu, olížou mi celou ruku a abych z toho nezpychla, jak mě milují, tak mě Edison celkem často kouše. To jako pro pořádek.











Žádné komentáře:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.
Rainbow runners © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.