19. října 2016

Když nemůžu spát #4

Zoufale se potřebuju vyspat. Čtyři hodiny za noc jsou málo, během dne se sotva vleču, nic nezabírá, usnula bych ve stoje… Snažím se to vydržet. Večer stěží udržím oči a sotva zhasnu světlo a chci spát, najednou se objeví někdo s vypínačem (možná spíš zapínačem) v mém mozku a rozsvítí. Blik! Budeme přemýšlet… 


  • jak by bylo fajn, kdyby ta pitomá lampa nesvítila přímo do ložnice…
  • proč mě budí budíky od sousedů od čtyř ráno?
  • mám si pustit nějakou uklidňující hudbu?
  • tak jo, pustím si ji…
  • do pytle, notebook se vybíjí.
  • kde mám nabíječku?
  • v kuchyni, no tak jo, mám pro ni jít?
  • nechce se mi. Ale půjdu.
  • Co si mám pustit? 
  • Moc to svítí…
  • No tak dobře, třeba soundtrack z Avatara… 
  • potřebuju spát, potřebuju spát, potřebuju spát…
  • zapomněla jsem Víťovi vyprat bundu
  • v kolik ráno mám vstát?
  • musím vůbec vstávat?
  • proč se myšlenky nemůžou automaticky zaznamenávat na papír?
  • kolik ovcí mám ještě počítat?
  • chci pryč, chci pryč, chci spát…
  • no tak ne, co mám ale dělat?
  • fuj, to je mi blbě, neměla jsem jíst tu štolu, když vím, že z pšenice je mi zle…
  • mám jít zvracet?
  • ne, zkusím to vydržet
  • vydrž, spi, spi, spi…
  • no tak ne, nespi, přemýšlej si, poslouchej…

Žádné komentáře:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.
Rainbow runners © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.