21. ledna 2015

Druhá sedmička a bolavé klouby

Věk se asi projevuje. Zatímco holky získávají na vytrvalosti a síle, já mám pocit, že mě nějak všechno bolí. Možná je to normální. Přiznávám, že se mi to ale nelíbí.
Nějak nemůžu jíst všechno, co bych ráda, nemůžu dělat všechno, co bych ráda a mám pocit, že je všechno jaksi složitější.
Po druhé sedmičce jsem se v noci budila bolestí kloubů, tak jsem byla ráda, že na dnešní den jsme měly naplánovaných pouhých 5 km.
Taky jsme se rozhodly, že ač se nám Color Run líbí, tak ho nepoběžíme. Možná někdy jindy.
Překvapuje mě, že se nám daří všechny naplánované běhy absolvovat.

A ještě další strana z Destrukčního deníku:


Žádné komentáře:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.
Rainbow runners © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.